28 June 2012

Blood transfusion di Day Care

Blood transfusion di Day Care,Hematology,Husm..







Pening...Fight!


Kali ni,memang benar benar lemah..

Bilik rawatan untuk pesakit pesakit berkaitan darah mcm,kimoterapi..
Dah macam macam gaya...Hati duk risau kat anak anak..

Muka dan badan yang makin cengkung dan melidi..Kak sebelah tengah masuk iron sucrose(venofer)..ubat yang selalu saya missed..sepatutnya seminggu sekali 500ml



Yang menyedihkan doktor belum mengetahui apa punca kaki..Setakat ni tiada rawatan untuk kaki..Kena rawat penyakit yang berkaitan darah dulu..Doc nak observe saja dulu..Kaki makin sakit n lemah.Masih tak boleh nak berpijak..Anak anak saya doc...Komitmen saya pada mereka..Moga Allah ringankan segala dan berikan kesembuhan.amin.


Apa saja sanggup di tempuhi tapi kasihan pada anak anak...tempat mereka berpaut makin rapuh...Doakan mama..

8 comments:

  1. Awak, harap awak terus bertahan..sedihnya saya, awak takde keluarga lain ke? Anak2 sekolah tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba bertahan dan terus bertahan..inilah keluarga yg ada..anak2 lelaki sekolah pun pergi dan tidak..sy cuba sedaya upaya sy..keadaan sy makin lemah..

      Delete
  2. kak alia, moga allah meringankan penderitaan akak...azam hanya mampu berdoa di kejauhan ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. azam,

      amin.insyaallah..terima kasih byk2 di atas sokongan dan mendoakan akak.sama juga buat azam..

      Delete
  3. Semoga Allah swt memberi kekuatan dan ketabahan hati jua kesembuhan yg segera krn Dia Yg Maha Penyembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamawana,

      amin.insyaallah..insyaallah,terima kasih byk2 krn mendoakan..

      Delete
  4. Assalamualaikum,

    Saya sungguh bersimpati dengan apa yg alia lalui sekarang... saya doakan semoga Alia diberikan kekuatan olehnya dan disembuhkan penyakit dengan cpt... saya faham keadaan alia yg memikirkan nasib anak2.. saya juga terfikir alia tiada saudara terdekat ker utk berkongsi masalah? Semoga Alia dan anak2 tabah dengan dugaan dan ujian ini.

    Walaubagaimanapun saya kagum dengan sifat ketabahan alia.. semoga Allah terus memberikan kekuatan kepada alia. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam,

      amin.insyaallah.terima kasih byk2 kerana perihatin,mendoakan sy dan sokongan dari puan..ujian pada saya dan anak anak...Hanya Allah yang mengetahui segala sesuatu..

      Delete