24 February 2014

Hanya kepadamu Ya Allah...

Sesungguhnya solatku, ibadahku, Hidupku dan matiku kerana Allah Tuhan  semesta alam.


 "Dan Tuhan kamu berfirman: "Berdoalah kamu kepada-Ku nescaya Aku perkenankan doa permohonan kamu." (Surah Ghafir ayat 60)

 Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku memohon pertolongan

Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku bersujud


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku berlindung


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku meluahkan segalanya


Hanya Kepada Mu Ya Allah...ku serahkan jiwa dan raga


Hanya Kepada Mu Ya Allah...ku serahkan segala urusanku


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku bertaubat


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku berzikir


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku menangis


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku merindui


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku mencintai


Hanya Kepada Mu Ya Allah...aku memohon petunjuk


"Ya Allah, tetapkanlah hati hamba mu ini, mantapkanlah hati hamba mu ini di atas agama Mu Ya Allah."


"Tiada yang lain selain Mu Ya Allah. Sesungguhnya kami amat merinduimu Ya Allah dan juga merindui kekasih mu Muhammad S.A.W"


Ya Allah,Padamu ku bersujud…Padamu ku luahkan segalanya,hanya padamu…Hanya Engkau Yang Maha Mendengar segala keluh kesah hambamu..



 ALLAH menunjukkan kasih sayangNYA dengan cara yang tidak kita sangka,, kita selalu diduga, terjatuh, bangkit dan melangkah kembali tanpa menyedari bahawa semua yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi..

Waktu berlalu dan seiring dengan itulah baru kita ketahui bahawa DIA menunjukkan kasih sayangNYA dengan cara yang tersendiri..




 

3 comments:

  1. Amin...moga ALLAH perkenankan doa dan permudahkan jalan... amin...

    ReplyDelete
  2. AMIN....
    hanya kpdNYA kita memohon pertolongan...

    ReplyDelete
  3. Aminn Aamiinnnn ya Rob..

    ReplyDelete