27 May 2014

Allah tahu segalanya...

Assalamualaikum,

Di sini saya memohon pada sahabat sahabat dan hamba hamba Allah,moga ada yang sudi membantu saya.Ujian kali ini amat hebat.Tak terluah dengan kata kata..Tersungkur lebih hebat dari dulu tapi saya ada Allah.Apa apa yang berlaku ada Allah dengan saya.Dan pada yang menilai saya sebaliknya,saya serah pada Allah.Saya hanya insan biasa,hamba Allah..


Setiap kali saya tersungkur,dalam menggeletar menahan segala keperitan,saya ada Allah.Allah tahu apa yang sedang saya hadapi..Hanya Allah tahu keperitan saya..Ada Allah..






Jika ada yang sudi membantu,no account saya Maybank 164034266923,
Haryani Mat Hussin..

Pada hamba Allah yang pernah membantu saya jutaan terima kasih saya ucapkan dan hanya doa yang dapat saya kirimkan..Hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan dan pertolongan yang dihulurkan.amin.









13 comments:

  1. Ada masalah keluarga ke puan?

    ReplyDelete
  2. Apa yang boleh dibantu puan Alia. ?
    Ya Allah ringankanlah beban dan kesakitan puan. Sembuhkan penyakitnya dan permudahkanlah urusan serta kuatkanlah hatinya dan anak-anaknya. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin,insyaallah..saya ingin mencari sumber pendapatan untuk kehidupan dengan anak anak di samping rawatan.

      Delete
  3. Assalamualaikum Alia,

    Di kota Bharu ni rumah kat mana? kita pernah jumpa di KB Mall sebelum raya aritu. Keadaan kesihatan macam mana? Semoga tabah menghadapi ujian dariNya. Ingin sangat membantu sb rasanya kita ni blh berjumpa dan menziarahi. Saya kerja kat USM. wassalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam..amin,insyaallah.terima kasih.kesihatan saya memang tidak menentu tapi alhamdulillah nak berbanding sebelum ini.saya tinggal di pasir puteh..Puan kerja di bahagian mana?no phone saya 012-9218016.harap dapat hubungi saya.terima kasih.

      Delete
  4. bantuan macam mana yg puan perlukan. blh bg no. acc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ingin mencari sumber pendapatan utk meneruskan kehidupan dgn anak anak di samping rawatan.pada yang sudi membantu no account maybank saya 164034266923.haryani mat hussin.terima kasih banyak banyak.hanya doa yang dapat saya kirimkan.

      Delete
  5. Yanie dah pindah tmpt lain ke? dah tak tinggal dgn mak lagi..? :( nape ni dik..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Aizah,saya duk di pasir puteh,sekarang.doakan saya kak..

      Delete
  6. Salam,

    Yanie boleh beritahu akaun Maybank yang mana satu dipakai? Ingin hulurkan sedikit bantuan kewangan buat Yanie dan anak-anak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam,terima kasih kerana perihatin.no account 164034266923,harayni mat hussin.yang account maybank bersama mak pun masih blh di gunakan.setiap kebaikan dan pertolongan yg di hulurkan hanya Allah yang dapat membalasNya dan hanya doa yg dapat saya kirimkan.

      Delete
  7. Assalamualaikum kak..semoga tabah menghadapi ujian ini..Allah sayang kak..Allah uji sehebat ni.. Allah tahu kak mampu hadapi dan kuat..semoga kak terus kuat dan kuat.. sy sentiasa mendoakn kak sekeluarga..amin..doakn sy jgk..

    ReplyDelete